سال نو بر همگان مبارک باد به امید سال پر از پیروزی و امید برای ایران و ایرانی

قاتل ” ندا اقا سلطان ” ، ” علی صالحی ” مسئول ” خانه امن بسیج ” بوده است .

aaaa

  وبلاگ کاوه فرزند ملت خوش آمدید  
روایت جدید و مستند از حادثه قتل زنده یاد ” ندا آقا سلطان ” و خانه های امن ” بسیج ” ایا تا کنون در باره خانه های امن بسیج چیزی شنیده بودید ؟

تا کنون نام ” خانه های امن سپاه ” را شنیده بودیم و آن خانه هایی است  که “سپاه ” دستگیر شدگان خاص را که دستگاه قضایی وسیستم اطلاعاتی  نظام نمی خواهند بازداشت آنان را بطور رسمی به عهده بگیرند ، به آن مراکز منتقل می کنند و در آنجا بازجویان وشکنجه گران اطلاعاتی هر برخوردی از شکنجه وگرفتن اطلاعات که لازم بدانند با فرد دستگیر شده و بدون هیج جوابگری قانونی  انجام می دهند .

 

 

اما اکنون بحث بر روی ” خانه های امن بسیج ” است . در این خانه ها که افراد ساکن آن ممکنست افرادی کاملا معمولی و بدون ظاهر حزب اللهی هم آن باشند ، انواع و اقسام اسلحه های سبک و وسایل برخورد با شورش های خیابانی انبار شده است ، در این خانه ها محدوده عملیاتی ، ا مکان احضار و مرتبط شدن با سایر مزدوران بسیجی ، چارت و نمایه تشکیلاتی افراد تحت مسئولیت خانه امن ، بیسیم و امکانات مخابراتی تهیه شده است . کاربرد ” خانه های امن بسیج ” برای زمانهایی در نظر گرفته شده است که مراکز سرکوب ، کلانتری ها ، مراکز بسیج در مقابله با شورشهای خیابانی ، تحت محاصره معترضین و شورشیان احتمالی قرار گرفته باشند و در این موقع مراکز عملیاتی پوششی یا همان ” خانه های امن بسیج ” به کار گرفته خواهند شد . نقل و انتقال و هدایت نیروهای سرکوبگر و اسلحه های سبک و نیمه سنگین از سوی این مراکز برای  چنان مواردی در نظر گرفته شده است . من خود زمانی که در ایران بودم بطور اتفاقی وارد خانه فردی حزب اللهی و زمانیکه وی در خانه اش حضور نداشت  شدم و چنین تجهیزات و چارت تشکیلاتی و امکانات بسیج نیرو را بشرحی که در بالا گفتم ، خود بچشم خود دیدم .

در مصاحبه نماینده پیشین ” حفاظت اطلاعات سپاه در حوزه های بسیح ” با آقای ” مهدی فلاحتی ” ،  ایشان به وی  می گویند که در روز 30خرداد 1388 مطابق با 20ژوئن سال2009 فردی بنام ” علی صالحی ” که آخرین مسئولیت وی معاون اطلاعاتی 103 حوزه جماران است ، در حال نقل و انتقال تجهیزات و ابزار سرکوب از  یک خانه امن بسیج در یکی از فرعی های مشرف به خیابان ” کارگر ”  به محل تظاهرات بوده است ، در آن ساعات  دامنه  تظاهراتی که سراسر تهران را در بر گرفته بوده است بطور اتفاقی  به اطراف خانه امن بسیج فوق الذکر کشیده می شود و بسیجی ها که در حال بارگیری وسایل و آماده شدن برای رفتن به صحنه های تظاهرات بوده اند با جمعیت تظاهر کننده روبرو می شوند ، علی صالحی نیز برای پراکنده کردن جمعیت تظاهر کننده و شاید از روی ترس و دستپاچگی کلت کمری خودرا آماده شلیک کرده و چند تیر بطور اتفاقی شلیک می کند که یکی از تیرها به زنده یاد ” ندا آقا سلطان ” اصابت کرده و باعث مرگ دردناک او می شود .  این روایت مستند به گزارش ” شورای امنیت ملی جمهوری آخوندها ” است ، که دبیر وقت آن برای ” احمدی نژاد ” تهیه کرده بوده است .

با توجه به روایت رسمی که تاکنون از این حادثه مطرح بود ، واقعیت می تواند به این شکل باشد که متهم رسمی پرونده بسیجی ” عباس کارگر جاوید ” نیز اتفاقا مبادرت به تیر اندازی کرده بوده است ، اما با توجه به امکانات دستگاههای تحقیقاتی- اطلاعاتی  در تعیین نوع اسلحه ای که تیر از آن شلیک شده و منجر به قتل “ندا” شده است ، همان موقع نیز برای مسئولان نظام مشخص بوده است که مسبب قتل نه ” عباس کارگر جاوید ” که ” علی صالحی ” بوده است اما بخاطر لو نرفتن موضوع خانه امن مستقر در آن خیابان ، اجازه ندا ه اند که حقیقت برای عموم روشن شود و مردم و خا نواده ” ندا ” را عملا دنبال نخود سیاه فرستاده اند .

” خانه های امن بسیج ” مراکز پوششی سرکوب نظام سرکوبگر  ج.ا. است که مردم ما در زمانهای قیام و تظاهرات احتمالی آینده باید بشدت مواظب آنها باشند و ما نباید از خاطر ببریم که هر خانه ای که در آن افراد با ظاهر بسیجی و یا جوانانی که ممکنست حتی  ظاهر بسیجی هم نداشته باشند  اما عموما رفت وامد به مساجد و علاقمندی اشان به آخوند و اسلام و بسیج و سپاه را معمولا نمی توانند پنهان کنند ، ممکنست یکی از مراکز هدایت سرکوبگری و جاسوسی در محلات بر علیه ساکنین آن محله باشد .

**********************************************************************************

Tagged as: , , ,

Categorised in: فرهنگ ، تاریخ و جامعه, تحلیل سیاسی هفته, سیاست

Leave a Reply

Start here