به امید پیروزی مردم بر نظام ظالم و خونریز اسلامی

در محرم سال 1397 و در ایران امروز کدام روضه ” علی اصغر ” را بخوانیم ، که طوفان به پا کنیم ؟

 

 kaveahangar giphy

ما ایرانیان همه ماجرایی را که آخوندها بر سر منبرها در مورد آنچه که بر طفل نوزاد ” حسین ابن علی ” ، ” علی اصغر ” گذشت می دانیم و من در اینجا نیاز به تکرار آن نمی بینم ، با این موضوع هم که حادثه کربلا و آنچه که بر ” حسین و یارانش ” گذشت توسط راویان  مختلف به اشکال کاملا متفاوت بیان شده هم کاری نداریم و همان روایت معمول را می پذیریم ، که روایت حادثه ای درد ناک و سوزناک  است ، اما اگر قرار است که مردمی بر رنج و ستمی که بر کودکی نوزاد در 1400 سال پیش رفته است اشک بریزند و گریه کنند ، این سئوال پیش می اید چرا نباید بر نوزادی که مادرش برای خریدن شیر خشک برای وی به قیمت 5 هزار تومان ، آری فقط 5 هزار تومان مجبور می شود خود را بفروشد و اینکه عاقبت چنان کودکی چه خواهد شد و مادرش چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد ، چرا نباید بر این طفل و سرنوشتش گریه کنیم  ؟ ، این طفل که هموطن خود ما است و هر کدام از ما ایرانیان و بخصوص حکومتی ها  مسئولیت مستقیم در آنچه بر سر وی می رود داریم .

اگر آخوندها و مومنین و مومنات این چنین بر سرنوشت طفل 4 ماهه صحرای کربلا ، اشک می ریزند پس چگونه است که نسبت به سرنوشت هزاران طفل که مادرنشان ، قدرت خرید ” شیر خشک ” که اولیه ترین ماده خوراکی نوزادان است را ندارند ، بی اعتنا هستند ؟ چرا دهها هزار دستگاه اتومبیل لوکس با ارز 4200 تومانی وارد می شود اما نمی توانند شیر خشک را برای خانواده های کم در آمد مجانی عرضه کنند ، کدام طفل مظلومتر است ؟ علی اصغر امام حسین ، یا اطفال من وتو ایرانی ؟ کدام طفل مظلوم است ، کودکانی که بخاطر فقر پدر و مادر فروخته می شوند و معلوم نیست که چه سرنوشتی پیدا می کنند یا طفلی که می گویند 1400 سال پیش توسط پدرش بر سر دست گرفته شده است تا شهید شود ؟

کدام طفل مظلوم است ، کودکان کار که طبق گزارشات سازمان های مردم نهاد  و تامین اجتماعی ، گاها مورد بد رفتاری و خشونت و حتی آزار جنسی قرار می گیرند ، یا اطفال امام حسین که همه ما می دانیم که حتی  از خود ما ایرانیان و زنان ودختران ما در خانه خود برده داشته است ؟این واقعا شرم اور است که بمصداق ” شتر گم کرده ای اندر بیابان    شتر می جویی اندر قصر شاهان ”  دنبال مظلوم می گردی که بر وی گریه کنی ، چرا راه دور می روی ، چرا در کربلای 1400 سال پیش به دنبال طفل عطشان و گریان می گردی ، چرا دکان باز کرده ای و تو روضه خوان و مداح و آخوند برای هر دقیقه روضه ” علی اصغر ” 250 هزار تومان پول می گیری ! این ادعای من نیست ، همین ” رائفی پور ” که آخوند کت و شلواری است این را می گفت که بعضی روضه خوانها برای هر دقیقه ، روضه 250 هزار می گیرند و کمتر از 5 دقیقه هم نمی خوانند ، اگر دلت برای اطفال می سوزد که می دانیم نمی سوزد و کلاشی می کنی ، راه دور نرو ،دهها ” علی اصغر ” که هر لحظه و دقیقه در همین مملکت گل و بلبل ” خامنه ای ” بر آنها ظلم می رود ، در همین نزدیکی ات در حال عذاب کشیدن ، فروخته شدن و با بیماری های مقاربتی خطرناک به دنیا آمدن هستند ، ملت  چرا احساس مسئولیت نمی کنید ، ما نه تنها از دست زنده ها شان که از دست مرده ها شان هم در عذاب هستیم .

 خلاصه به رسم آخوندها آیه ای بخوانیم و صحبت را کوتاه کنیم که گفت : و سیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون و بسیار زود خواهید دانست که بر آنهایی که ظلم رفت ، چگونه همه چیز را به جای واقعی خود بر خواهند گرداند .

آری ،  مردم ،  با شما مزوران دروغگو ، با زبان زور و انقلاب سخن خواهند گفت که فرمود :

 تپیدن های دلها، ناله شد، آهسته آهسته

رساتر گر شود این ناله ها، فریاد می گردد

ز اشک و آه مردم، بوی خون آید که آهن را

دهی گر آب و آتش، دشنۀ فولاد می گردد 

ز بیدادِ فزون،آهنگری گمنام و زحمتکش 

علمدارِ عَلم،چون کاوۀ حداد می گردد 

علَم شد در جهان فرهاد،در جانبازی شیرین 

نه هر کس کوهکن شد در جهان، فرهاد می گردد

به ویرانی این اوضاع، هستم مطمئن، زان رو 

که بنیان جفا و جور، بی بنیاد می گردد 

دلم از این خرابی ها بُوَد خوش زآنکه می دانم 

خرابی چون که از حد بگذرد آباد می گردد

 

Advertisements

Tagged as:

Categorised in: فرهنگ ، تاریخ و جامعه, تحلیل سیاسی هفته, سیاست

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Start here

%d bloggers like this: