رفتن به محتوا
برچسب:
پیام نوروزی اوباما
چرا اوباما در پیام نوروزی 1395به سرکوب کارگر و روشنفکر و دگر اندیش در ایران اشاره ای نکرد ؟
مارس 20
در حال بارگذاری دیدگاهها...
دیدگاهی بنویسید...
رایانشانی (لازم)
نام (لازم)
وبگاه