سال نو بر همگان مبارک باد به امید سال پر از پیروزی و امید برای ایران و ایرانی

افق جنگ داخلی در ایران . آیا اجتناب از آن دیر شده است و ایران به سرنوشت عراق و سوریه و لیبی ، دچار خواهد شد .

.iran_on_fire__by_pfpour
هموطن برای ایران گریه کن .
تحلیل سیاسی هفته 

برای شنیدن اینجا را کلیک کنید 

اگر می دانستید آنچه که در صورت ادامه حاکمیت نظام اسلامی برکشور مان ، بر ایران خواهد رفت ، چه بهمن عظیمی است که می تواند ما و تمدن باستانی ما را در زیر خود دفن کند ، می تواند ایران بزرگ این قلب طپنده تمدن آریایی و انسانی را را از طپش باز دارد ، ایران را تجزیه کند و هر قسمت از ان بدست قدرت طلبی بیفتد ، تلاشهای پدران ما برای ساختن وطنی سربلند ، مهد شیران و مامن دلیران را بر باد دهد ، مجاهدات امیر کبیر ها و فرزندان دلیر ایران زمین رضا شاه کبیر و مصدق بزرگ و همه همه برا بر باد دهد ، انگاه شما نیز مانند من خواب ارام بر چشمانتان راه نمی یافت .
می دانید کشور هایی مانند عراق و سوریه و لیبی ، کشور هایی در حال تجزیه و جنگ داخلی در فهرست بندی سازمان ملل تحت عنوان” دولتهای در حال زوال” در وضعیت قرمز و ایران در وضعیت نارنجی توصیف می شود یعنی کشور ما تا در علطیدن به دامن جنگ داخلی و هجوم ارتشهای خارجی فاصله زیادی ندارد .
اگر آمریکا و اروپا با ج.ا . در مورد بر جام به توافق رسیدند ، بر خلاف آن دسته از هموطنان خوش خیال ما که فکر می کنند مشکلات نظام اسلامی با جامعه بین الملل حل شده و اکنون باید به قول روحانی این عمرو عاص ثانی ، کامشان از این توافق شیرین شود ، درست بر خلاف این است ، حقیقت اینکه توافق میان ج.ا و ، جامعه بین الملل ، یک صلح مسلح بوده و طرفین توافق ، حتی بعد از امضای آن بر شدت تبلیغاتشان بر علیه یکدیگر افزوده اند و انطور که همه شاهد بوده ایم خامنه ای دائما در شیپور جنگ دمبده ایت و آمریکا را به مبارزه طلبیده است . تلاش آمریکا این بود تا با امضای ” بر جام ” زمینه دستیابی ، فقیهان حاکم بر ایران را به بمب اتمی منتفی کرده تا بتواند در فرصتی مناسب بر علیه این نظام دست به اقدام جدی بزند . و یا در صورت بروز شورش های کوروناآرامیهای داخلی و نبود حرکت مردمی سازمان یافته حتی اقدام به دخالت نظامی در ایران خواهد کرد .
دولتمردان نظام اسلامی نیزخود به این واقعیت اذعان دارند ، اینان که کشور را تا مرحله پرتگاه در افتادن به ورطه جنگ داخلی کشانده اند در حال آماده سازی خود برای چنین شرایطی هستند . می گویید نه ؟ این حقیقت ندارد ؟ همین دیروز کلیات و فوریت طرح تقویت بسیج ، در مجلس به تصویب رسید ، بر اساس این طرح بسیج حق دارد در کلیه مراکز تولیدی ، کارخانه ها ، کار گاهها ، موسسات و مراکز اقتصادی و شهرکهای مسکونی و مجتمع های تجاری ، ادارات و مراکز ورزشی به ایجاد پایگاه اقدام کند . بر اساس طرح بخشی از وظایف قوه مجریه که باید مشخصا از سوی ریاست جمهوری و وزرا اجرا شود به بسیج که زیر نظر نیروی مسلح است سپرده می شود ، ونیروی های مسلح ، در جمهور ی اسلامی عملا در اختیار سپاه پاسدارن و بیت رهبری و خامنه ای است . یعنی روز تا روز از اختیارات ریاست جمهوری که توسط شورای نگهبان خامنه ای نیز تایید شده کاسته شده و این اختیارات به نهادهای غیر منتخب مانند سپاه پاسدارن و رهبری ، سپرده می شود و یک بخش کوچک اما پر قدرت ازهواداران بر گزیده رژیم یعنی حزب اللهی ها بر کل کشور مسلط شده اند . این یعنی راهی که دولت حاکم بر بخش شیعه نشین عراق در زمان “نوری المالکی ” در پیش گرفت ونتیجه آن عراق امروز است ، یعنی راهی که ” بشار اسد ” با راهنمایی “ج.ا ” در پیش گرفته است ، یعنی راهی که “حسن نصر الله ” در لبنان برای آن تلاش می کند و آن انهدام دولتهای ملی وسراسری و تشکیل دولتهای فرقه ای و راهی است که به حاکمیت مسلحانه اقلیت بر اکثریت و راهی است که به ” جنگ داخلی ” منجر می شود .اگر وضعیت نظام اسلامی در داخل و خارج روبه خوب شد ن است چرا روز بروز بسیج مسلح تر شده ، امور انتظامی را دردست گرفته در عین حال وبر زراد خانه اتمی ج.ا . افزوده می شود؟
بیایید بررسی کنیم که درفهرست سازمان ملل برای تبدیل شدن بک دولت به دولتی نا توان و در حال اضمحلال ، کدامین عوامل باید و جود داشته باشند و نظام سیاسی حاکم بر ایران ، کشور ما را به کدام یک از آن عوامل دچار کرده است .

– 1-ناتوانی یک دولت درادارۀ کل سرزمین خود بر اساس اصول حقوق بشر و دموکراسی؛
– مصداق آن : نبودن آزادی های سیاسی و مدنی و نبود حق دفاع کارگر و پرستار و معلم از تضییع حقوق خود
– 2-دولتهایی که فاقد نهادهای دموکراتیک هستند یا آنها را از دست داده اند. به بیان دیگر، دولتهایی که در آنها ساختار قدرت فروپاشیده است ؛
– خامنه ای و بیت رهبری حتی اجازه نمی دهند تا خبرگان رهبری ، منتخب خود آنها بر عملکرد آنها نظارت کند ، کدام نهاد مردمی بر فعالیت های رهبری و بنیاد ها و تولیت ها نظارت د ارد واساسا بنباد های دمکراتیک در ایران محلی از اعراب ندارند و روز تا روز از اختیارات دولت ضعیف روحانی کمتر شده وبه اختیارات نهاد های غیر منتخب افزوده می شود . ساختار های مراکز منتخب
– از سوی مردم در نظام اسلامی در حال فرو پاشی کامل است .
3-دولتهایی که در آنها قانون، اعم از قانون داخلی یا بین المللی حاکمیت ندارد؛
حمله به سفارت کشور های دیگر ، آزاد بود حزب اللهی ها در اوامر سیاسی و اقتصادی ، ازاد بودن سپاه ، بیت رهبری و بنیاد ها و آستانهای تولیت از هر گونه حسابرسی، مالیات دهی و کنترل
4-دولتهایی که در برابر شهروندان خود پاسخگو نمی‌باشند یا نمی‌خواهند پاسخگو باشند . به بیان دیگر مسئولیت در قبال مردم خود و سایر دولتها و به طور جامعۀ بین المللی احساس نمی‌کنند. به قول کوفی انان دبیرکل سابق سازمان ملل متحد، «حاکمیت یعنی مسئولیت»، چرا که قدرت به تنهایی تبلور حاکمیت نیست؛
دقت کنید نظام اسلامی در مقابل 14 میلیون حاشیه نشین شهرها کدام مسئولیت را می پذیرد ؟ اب ، برق ، تحصیل، درمان؟ هیچکدام ، نظام بی نظم اسلامی به خاطر عدم جوابگویی در مقابل اولیه ترین نیازهای بسیاری از مردم ، در حال اضمحلال و فر و پاشی است .نظام اسلامی فقط در مقابل حز ب اللهی ها مسئولیت دارد و دیگر هیچکس.
5– دولتهایی که نمی توانند یا مایل نیستند حداقل استانداردهای مدنی، یعنی صلح، نظم و امنیت را به صورت داخلی برقرار سازند؛
سرکوب دانشجو و بهایی و درویش و اصلاح طلب ، بالاترین تعداد اعدام و پرونده های جرم وجنایت در ….. بهترین مصداق نبود حداقل استاندارد های مدنی و فقدان برابری در مقابل قانون است .
6— دولتهایی که در آنها فضای رسانه ای رقابتی وجود ندارد؛
حزب الله حاکم بر ایران از مطبوعات ازاد می ترسد چون با بودن روزنامه و مطبوعات آزاد، نابرابری و اختلاس اینان افشا خواهد شد .ایران در میان کشو رهای جهان سر آمد تعداد بالای خبرنگاران زندانی است .
– 7 -دولتهایی که در آنها قوانین و مقررات پر هزینه و سنگین بر مردم تحمیل می شود ،
مصداق این بند حجاب اجباری ، نماز و وروزه و مراسم عبادی اجباری ، کنترل هر گونه مراسم خصوصی از قبیل جشن عروسی ، تولد ،تجمعات ورزشی ، جلوگیری از حضور زنان در میادین و اجتما عات ورزشی
این مقررات وسرکوبها جامعه را به حد انفجار رسانده است . قائم مقام وزیر دادگستری از وجود 5/7 میلیون پرونده قضایی در دادگستری خبر می دهد و این در حالیست که رییس انجمن مدد کاری اجتماعی از و جود 15 میلیون پرونده قضایی صحبت می کند . در نظر بگیرید که ژاپن با 130 میلیون جمعیت فقط 250 هزار پرونده قضایی در محاکم قضایی دارد یعنی ، در ایران مردم ، 8 برابر یعنی 800% بیشتر از مردم ژاپن جرم و خطا می کنند .
پا یین امدن سن تن فروشی و اعتیاد به زیر 18 سال ، بالا رفتن تعداد حاشیه نشینان شهری به 14 میلیون، نابسامانیهایی دردناک و نشان از بی مسئولیتی نظام اسلامی در مقابل مردم است . یعنی 14 میلیون مردم ما از عموم خدمات دولتی بهره مند نیستند ، اینان حتی سقفی بر بالای سر خود ندارند آیا نظام اسلامی یک نظام ورشکسته نیست ؟
یکی از مهمترین ، علائم یک دولت و نظام ورشکسته ، مقید نبودن مسئولین آن نظام به قوانین جاری خود آن نظام است ، آمار بالای اختلاس در این نظام نشانه مستقیمی از حاکم نیودن ارزشهای اجتما عی بر دولتمردان نظام اسلامی است ، اختلاس را تو کارگر ، یا ان پرستار یا معلم نمی کند اختلاس و دزدی را مجاهد و توده ای ، چپ و ملی گرا و دانشچو مرتکب نمی شوند ، اختلاس و دزدی توسط خود مسئولین نظام از سوی محمد رضا رحیمی گرفته تا بستگان ایت الله مکارم شیرازی ، مداحان هتاک ، برادران قاچاقچی سپاه پاسداران و خاوری ها و زنجانی ها که یار غار حزب اللهی ها هستند صورت می گیرد !! در راستای حفظ این وضعیت غارت است که می خواهند بسیج را حتی به مجتمع های مسکونی شما ها سرازیر کنند تا شما از هر گونه حرکت اعتراضی بهراسید …
خط فقر در ایران 2 میلیون تومان و حد اقل حقوق باسنوات و حق اولاد چقدر است ؟ یک میلیون ؟ یک میلیون و دویست ، آن زندانیانی که دوهزار نفرشان به جرم مواد مخدر در یک سال گذشه اعدام شدند ، آن زنان معتادی که در خیابانها میمیرند ، آن کس که برای سرقت معاش روزانه اش حد می خورد ، شما بگویید ایا این هموطنان نگون بحت حاصل سیاستهای این نظام ورشکسته نیستند ؟
نان این افتادگان گشنه در انبان کیست ؟
در انبان اختلاسگران حزب الله ، اخیرا روحانی ، این روباه مکار گفته است که عموم مشکلات ما بر اثر تحریم ها بوده است ، در طول تمام سالهای تحریم با در آمد 700 میلیارد لار چه کردید ؟ جز اختلاس و ارسال پول به حسابهای بانکی خارجی اتان ؟ کوبا بیش از 50 سال دچار ��حریم بوده و هیچ ثروت طبیعی هم برای صدور هم نداشته است ، چرا در آنجا اختلاف طبقاتی صفر است ٌ صفر ، چرا همان کمونیستهای به قول شما بی دین و آیین دزدی نمی کنند ؟ چرا اختلاس در آنجا وجود ندارد ؟ چرا در اروپا یا در اسراییل از مسئولین حکومتی اشان برای حیف و میل حتی 500 دلار هم حساب می کشند ، اما چرا مسئولین حزب الله با این همه ادعای دین و تقوا و خدا ترسی اینقدر تربیت نشده اند که حداقل دزدی نکنند ، دروغ نگویند و در امانت خیانت نکنند ؟! حزب الله قومی بی خدا و ایین است و برای حفظ قدرت به هر جنایتی دست خواهد زد
همه اینها در حالی است که تا کنون در امدهای نفتی کشور بالای 50 میلیارد دلار در سال بوده است ، از همین سال این در آمد ها به حدود 25 میلیارد دلار رسیده است ، با این در امد بدون هیچ چشم اندار سرمایه گذاری های تولیدی ، سر نوشت این مملکت و مردم چه خواهد شد ؟ آیا فکر می کنید با امدن شرکت های سرمایه گذار خارجی ، حداقل حقوق کارگر بالا می رود ؟ این شرکتها اساسا نه برای تولید که برای کمک به بالا بردن صادرات نفت با افزایش تولید شرکت های خود رو سازی می ایند و رندان حزب الله قبل از من و تو ، هر سودی را خواهند ربود .
بسیاری دولتها بوده اند که درست در چنین شرایطی با دست زدن به اصلاحاتی جزئی ، کشور خود را از فرو افتادن به دامن جنگ و تجزیه نجات داده اند اما نظام حاکم بر کشور مان نشان داده است که حاضر به پذیرش هیچ اصلاحاتی نیست ، نظامهایی از این دست که ، تا مملکت را به فاجعه نکشانند از مواضع خیانت آمیز خود کوتاه نخواهند آمد . حاکمین بر ایران که امروز خود را در داخل کشور در انزوای کامل می بینند ، روز بر وز به تسلیح هوادارن خود می پردازند وبا قرار دادن هواداران خود در مقابل مردم به اشکال مختلف به تشنج در داخل دامن می زنند ، مگر خانم ” فاطمه معتمد اریا چه کرده بود که در کاشان وی را جنان بی آبرو کردند همین سیاست تشنج آفرینی است است که در روابط بین اللمللی ، به دخالت نابجا در عراق و سوریه و نیجریه . …. منجر می شود . در هر گوشه دور افتاده ای از این کره خاکی شیخ یا شیخکی بی سر وپا پیدا می کنند و به امید پیدا کردن پایگاهی در سرزمین های دور ، ساختار های سیاسی سرزمین های بیگانه را به چالش کشیده و نظام منحوس خود را در انزوای بیشتر فرو برده و هزاران مشکل جدید برای ایران و ایرانی فراهم می کنند . اینان غافل هستند که دولتی که پایگاه خود را در میان مردم خود از دست داده است ، با کمک شیخ زکزکی و نصرالله و حوثی در هیچ کجای این کره خاکی ، پایگاهی بدست نمی آورد .

اما اطمینان داشته باشید که با ادامه حاکمیت ج.ا . است که مملکت به ورطه جنگ داخلی در خواهد غلطید .

بر خلاف تبلیغات نظام اسلامی و تعدادمحدودی روشنفکران خود فر وخته ، که می توان به آنها لقب “اپوزیسیون ارتجاعی نظام” را داد ، این مبارزات حق طلبانه مردم نیست که کشور را به جنگ داخلی خواهد کشاند ، این بحران افکنی های حزب الله حاکم بر ایران در داخل و خارج است که ایران را به این حد از ، بی مسئولیتی دولت ، فرا کنترل بودن مراکز قدرت در ایران و اختلاس و دزدی و ناهنجاری های اجتماعی اسف انگیز رسانده و زمینه نابود شدن دولت همه گیر و تشکیل یک دولت فرقه ای – حزب اللهی که فراهم آورنده زمینه های جنک داخلی است می رساند .
هموطن ، ایران باستانی ما امروز بر سر دوراهی یا حرکت بسوی تلاشی و نابودی و یا مبارزه مردم با ادامه حیات نظام جهل و جنایت اسلامی و رستاخیز انسان ایرانی قرار گرفته است .
هموطن : امانتی که پدران ما با مبارزات تاریخی خود آنرا حفظ کردند ، امانتی که ستار خان ها ، باقر خان ها ، رضا شاه کبیر ، مصدق قهرمان با خون دل آنرا از تند باد حوادث حفظ کردند ، امروز در دستان اهریمن صفتان ، به ورطه نابودی کشانده شده است . فرصت بسیاری باقی نیست … با دمیدن در کوره مبارزات حق طلبانه ، با بر پایی اعتصابات کارگری و کار مندی و تلاش در راه نابودی نظام فقیهان به نجات وطن بر خیزیم و نظام اسلامی را قیل از اینکه با شورشهای کور ، 14 میلیون حاشیه نشین شهری و فراهم شدن زمینه جنگ داخلی و دخالت خارجی روبرو شویم ، نظام اسلامی را خود درهم بشکنیم و ازحضور ارتشهای بیگانه در کشور مان جلوگیری نماییم
کارگر، کارمند ، دانشجو ، ایرانی تا کی باید شاهد این همه فساد و اعدام و تحقیر از سوی حزب الله باشیم ؟ تا کی باید فرزندان شما گرسنگی بکشند و دختران ما در حسرت اولیه ترین خواسته هایشان آه بکشند و پسران شما از فرط نا امیدی یا معتاد شوند و یا خود کشی کنند و حزب اللهی ها حتی توجوانان خود را بری سفر تفریحی به مکه بفرستند و ان دیکر حز ب اللهی برای اینکه آقا زاده اش در لندن تمرین زبان کند برای وی با پول شما در لندن خانه بخرد و ویلا اجاره کند .
هموطنان به فریب روحانی و رفسنجانی و خاتمی امید نبندید ، اینان خود شریک دزد و نارفیق قافله مردم هستند و در بهترین حالت می خواهند ج.ا. را به دوران پر از وحشت و دهشت ” خمینی ” بر گردانند .
هموطن بر پا خیز و بنای کاخ دشمن را در هم ریز .. مام وطن در انتظار قیام ماست . تنها راه اجتناب از تجزیه کشور ، مبارزه ای جانانه برای سر نگونی نظام اسلامی است ..
شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان
برکش آن تیغ چو پولاد و بزن بر سرشان
چون ملک ساخته خود را به پر و بال دروغ
همه دیوند که ابلیس بود مهترشان
همه قلبند و سیه چون بزنی بر سر سنگ
هین چرا غره شدستی تو به سیم و زرشان
جوانان وطن در پخش و نشر و رساندن این صدای حق طلبانه سهم فعال بگیرید ، ایمان داشته باشید بعد از ج.ا آینده روشنی در انتظا ما خوهد بود .
کاوه فرزند ملت .

Tagged as: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Categorised in: تحلیل سیاسی هفته, سیاست

Leave a Reply

Start here