قطعه ای از بهشت بر روی زمین

 

parcham2

به وبلاگ کاوه فرزند ملت خوش آمدید 

با این توصیف من اصلا آرزوی رفتن به بهشت ندارم . بگذار نصیب مجاهدان راهش ، داعشی ها ی سنی و شیعه شود .

 

 

 

*******************************************************************************************************************************************

دختران حز ب اللهی اما این بار زیبا رو و دست و دلباز !!!11-

«خواهران حزب الله «هم چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

پاسخی بگذارید

بیشتر از کاوه فرزند ملت کشف کنید

برای ادامه خواندن و دسترسی به آرشیو کامل، اکنون مشترک شوید.

ادامه مطلب