به وبلاگ کاوه فرزند ملت خوش آمدید
آقا زاده گی یا حرام زادگی
در کشور حزب الله زده ما که ظلم و نا برابری در آن بیداد می کند ، و خود سر دمداران حکومت نام آنرا ” حکومت آقا امام زمان ” نهاده اند ، آقا زادگی یعنی مفتخوری ، اختلاس ، دروغ و تقلب و دو رویی . مگر ” پناهیان ” این نماینده خامنه ای نگفت : حزب اللهی اگر پولدار نباشد بیعرضه است ؟ مکر استاد خامنه ای ” حسن عباسی ” نگفت : پوا و امکانات را به دست بچه حزب اللهی ها بدهید ، این ها لقمه حلال خورده اند و خیانت نمی کنند ، خوب آنچه که امروز از اختلاس و تقلب در کشور می گذرد نتیجه فر مایشات رهبران بی خرد همین حکومت است . دیدید که حزب اللهی بودن عین حرام زادگی و حرام خواری است ؟ بمانید و صبر کنید تا زیر بهمن فساد و خیانت خودتان نابود شوید .
الحق که مهران مدیری این حقایق را به زبان طنز و بخوبی بیان کرده است و حق مطلب را بیان کرده است .
******************************************************************************
آقا زادگان حزب الله چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند !!!!
«خواهران حزب الله «هم چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند


پاسخی بگذارید