به وبلاگ کاوه فرزند ملت خوش آمدید
به این ویدیو نگاه کنید ، ” اوباما ” در خیابان و در بین مردم ! جز سلام علیک و خوش بش کسی اعتنایی نمی کند ، در اتگلستان نیز وضع به همین شکل است ، حالا به همین موضوع در ایران و کره شمالی نگاه کنید ، طرفداران حکومت برای دیدن رهبر ، سر و دست می شکنند و از سر و کول یکدیگر بالا می روند ، آنوقت ملا علی خامنه ای و رفیق کره ای ادعا می کنند که در غرب ، کرامات انسانی ، پایمال میشود . خود قضاوت کنید .



پاسخی بگذارید