نحوه بر خورد مردم ایران و کره شمالی با حضور ” رهبران با بصبرت ” دو کشور در بین مردم

 

parcham2

به وبلاگ کاوه فرزند ملت خوش آمدید

telegram-pic-150x150

به این ویدیو نگاه کنید ، ” اوباما ” در خیابان و در بین مردم ! جز سلام علیک و خوش بش کسی اعتنایی  نمی کند ، در اتگلستان نیز وضع به همین شکل است ، حالا به همین موضوع  در ایران و کره شمالی نگاه کنید ، طرفداران حکومت برای دیدن رهبر ، سر و دست می شکنند و از سر و کول یکدیگر بالا می روند ، آنوقت ملا علی خامنه ای و رفیق کره ای ادعا می کنند که در غرب ، کرامات انسانی ، پایمال میشود . خود قضاوت کنید .

 

 

***********************************************

پاسخی بگذارید

بیشتر از کاوه فرزند ملت کشف کنید

برای ادامه خواندن و دسترسی به آرشیو کامل، اکنون مشترک شوید.

ادامه مطلب