خودکشی شاهزاده سعودی در لندن

gol

شاهزاده  “«بندر بن خالد بن عبدالعزیز آل سعود»  در پی تلاش مقامات در لندن برای اخراج  و بازگرداندن  وی به ” عربستان ” سعودی ” خود را از بالکن یکی از ساختمانهای فردوگاه به پایین پرتاب کرد و در دم کشته شد .

 

 

پاسخی بگذارید

بیشتر از کاوه فرزند ملت کشف کنید

برای ادامه خواندن و دسترسی به آرشیو کامل، اکنون مشترک شوید.

ادامه مطلب