به امید پیروزی مردم بر نظام ظالم و خونریز اسلامی

اعلان جنگ ” حناچی ” به جناح اصولگرا و ” وزارت اطلاعات” با توئیت جنجالی ! ” ایهام های چند گانه ” حناچی در توئیت مسئله ساز خود

 

kaveahangar giphy

“پیروز حناچی ” با توئیت جنجالی خود سر سالم به پایان دوران شهرداری   نخواهد برد. با انتخاب شهردار جدید درگیری های جناحی در ج.ا. تشدید خواهد شد .

alandgoo

لینک دانلود صدا 

“پیروز حناچی ” شهردار منتخب شورای شهر تهران ، عاقبت توانست به ” بهشت ” جمهوری اسلامی راه یافته و بر کرسی شهرداری تهران در خیابان ” بهشت ” تکیه بزند ، اما می توان پیش بینی کرد که اطلاعات سپاه و بیت خامنه ای ، که نمی توانستند بطور مستقیم در مقابل انتخاب ” شورای شهر تهران ” بایستند با “حاشیه سازی ” بهشت ” را برای وی به ” جهنمی ” تبدیل خواهند که خود با دوپا از آنجا بگریزد و با دودست حکم استعفای خود را امضا کند ویا اینکه  رد مقابل حاشیه سازی های راست گرایان مقاومت کرده و درگیری هارا تشدید کند .

لینک دانلود ویدیو 

اکنون دیگر همه می دانند که وی از نظر ” اصولگرایان ” و طبیعتا از نظر ” اطلاعات سپاه ” که سهم اساسی در اداره امور امنیتی

کشور را دارد ، یک گناه بزرگ دارد و یک علامت سئوال بزرگتر در مقابل نام وی است .

گناه بزرگ وی ” اصلاح طلب ” بودن وی است که از نظر طیف اصولگرا و دلواپس از ” لعنت شیطان ” هم سیاهتر است و دیدیم که پدر خوانده “اصلاح طلبان ” ، ” هاشمی رفسنجانی ” به سرنوشت ” استخر ” دچار آمد و علمداران حزب الله و اصولگرا و رجا نیوز در ادامه ” ماجرا ی استخر ” برای ترساندن اصلاح طلبان “آیه جدید ” نازل کرده اند که ” ان ربک لب الاستخر ” که ” خدا در لب استخر در کمین شما نشسته است ” ، پس اصلاح طلب بودن  در صورتیکه برای قدرت انحصاری بیت – سپاه خطری بوجود آورد می تواند به ترور و مرگ منجر شود  که بخودی خود معنی میدهد که ” اصلاح طلب ” بودن در نزد هسته اصلی قدرت در ج.ا. گناه کوچکی نیست و ” حناچی ” اصلاح طلب ” است درست در همین ارتباط است که سئوال بزرگ دیگر در مقابل نام شهردار جدید ” تهران ” مطرح می شود و آن اینکه برادر وی ” پیمان حناچی ” عضو سازمان مجاهدین خلق است . اگر ” حناچی ” اصولگرا بود ، این رابطه نسبی با یک عضو یک سازمان برانداز، محلی از اعراب نداشت و طبیعتا با توجه به گرایش جناحی شهردار ، برادر بودن با عضو سازمان مجاهدین بعنوان یک نقطه ضعف برای وی مطرح می شود و درست به همین دلیل است که وزارت کشور ده روز بعد از انتخاب شهردار در نامه ای که بگفته مقامات شورای شهر ” دوپهلو ” بوده است ، انتخاب وی به عنوان  شهردار تهران را تایید می کند و در مقابل سئوال اعضای شورا که چرا نامه تایید مقام شهرداری ” حناچی ” دوپهلو است ، پاسخ می دهد که ” جوابیه استعلام از وزارت اطلاعات ” هم دو پهلو بوده است .

در میانه چنین سردر گمی و دعوایی ” پیروز حناچی ” با انتشار توئیت  با مفهوم چند پهلو از اصولگرایان انتقام گرفت و بزبان بی زبانی به آنها هر آنچه  را از توصیف آنان بعنوان ” شیطان ” و ” خناس ” که خواست گفت ، ببینیم متن توئیت جنجالی شهردارچه بود.

وی در یاداشت می گوید که کار خود بعنوان شهردار تهران را با کلمه ” الناس ” شروع می کند و ادعا می کند که در سوره ” الناس ” کارکردن بخاطر خدا و ” خلق ” خدا مطرح شده است . در این سوره اساسا هیچ تذکری در باره خدمت به خلق نیامده است متن سوره الناس این است  : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ ﴿۱﴾ بگو پناه مى برم به پروردگار مردم (۱) مَلِكِ النَّاسِ ﴿۲﴾ پادشاه مردم (۲) إِلَهِ النَّاسِ ﴿۳﴾ معبود مردم (۳) مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ ﴿۴﴾ از شر وسوسه‏ گر نهانى (۴) الَّذِي يُوَسْوِسُ فِي صُدُورِ النَّاسِ ﴿۵﴾ آن كس كه در سينه‏ هاى مردم وسوسه مى ‏كند (۵) مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ ﴿۶﴾ چه از جن و [چه از] انس (۶)

اما چرا ” حناچی ” چنین سوره ای را برای یادداشت خود انتخاب کرده است ؟ علت آن می تواند این باشد که :

همه می دانیم که در ادبیات سیاسی سازمان ” مجاهدین خلق ” کلمه های ” الناس ” و ” خلق ” جایگاه ویژه ای دارند وی با انتخاب این سوره و تاکید بر کلمات ” خلق ” و ” ناس ” در توئیت خود می خواسته بگوید که ادبیات وی ، ادبیات سازمان است و در عین حال شهردارهم شده است و به آنهایی که می خواسته اند در دل مردم وسوسه و شک بیاندازند مربوط نیست ، اما این حرف خود متناقض است و آن تناقض اینستکه اگر بکاربردن و تاکید بر روی دو کلمه ” خلق ” و ” الناس ” بیانگر استیلای ادبیات سیاسی ” مجاهدین ” بر ذهن و فکر ” حناچی ” است پس ” اطلاعات سپاه ” حق داشته است در جواب به استعلام ” وزارت کشور ، جواب دوپهلو بدهد . ” حناچی ” نیز اکنون که انتخاب شده است و کار را تمام شده فرض می کند ، به ناسزا گویی سیاسی – مذهبی به جناح رقیب پرداخته و آنان را ” خناس ” یعنی ” شیطان ملبس به لباس مومنان ” و شیطان مجسم می خواند . با این تفاسیر به نظر نمی رسد که که وی سر سالم به پایان دوره شهرداری خود ببرد و همان آیه نازل شده توسط  دایره اجرای احکام ” چماق بدستان خود سر ” مهندس قاسمی ممکنست در مورد ایشان هم نازل شود و این بار به این شکل در آید که ” ان ربک لب الجنه ” که خداوند در بهشت در کمین وی است و می دانیم که مقر شهرداری تهران در خیابان ” بهشت ” تهران در ضلع جنوبی پارک شهر  است .

 

 

Tagged as: , , , , , , , , , , , , ,

Categorised in: فرهنگ ، تاریخ و جامعه, سیاست

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Start here

%d bloggers like this: