سال نو بر همگان مبارک باد به امید سال پر از پیروزی و امید برای ایران و ایرانی

کفش های پاره طلبه کشته شده ، بودجه های میلیاردی حوزه های دینی ، مملکتی که بسوی جنگ داخلی میرود و توطئه های رژیم حاکم

وقتی که به تصاویر طلبه کشته شده در همدان ، نگاه می کنیم می بینیم اثری از بودجه های میلیاردی که روحانیت حاکم هر سال و زالو وار از جیب کارگر و کارمند و بازاری و مالباخته و بازنشسته به لطائف الحیل بسرقت می برد  در وی و لباسهایش نیست ، لباسهایی مندرس و کفشهایی که کف آن سوراخ است ، آن طلبه هم هموطن من وتوست و روستایی است که با همان سادگی روستایی اش اسیر دست تبلیغات و خرافات  روحانیت حاکم است  ، بهروز هم همان که ادعا شده که وی طلبه را کشته فرزند این آب و خاک است.آن دو نفر اکنون جان خود را از دست داده و گروهی این و گروهی آن دیگر را، قهرمان خود میدانند وهمه اسیر توطئه های بیت خامنه ای و آخوندهای اطراف وی هستیم.

اینکه در بودجه 1398 برای شورای عالی حوزه های علمیه 306/3 برای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه 20، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم 150 ، راهیان نور 28 ، مجمع جهانی اهلبیت 33 و جامعه المصطفی201 میلیارد تومان ، بودجه در نظر گرفته شده به این معنا نیست که هر طلبه ای و آخوندی از این غارت سهم و حظ وافر میبرد و در پرقو می خوابد ،  به لباسهای مندرس و کف پاره کفشهای طلبه کشته شده نگاه کنید ، هیچ تناسبی با زندگی اشرافی آقای محمدی گلپایگانی که خانه ای در لندن برای همسر و فرزندان انگلیسی اش و قصری در گلپایگان برای تعطیلات تابستانی اش دارد، ندارد . زندگی فقیرانه هزاران طلبه و آخوند رده پایین و حتی خانواده بسجیانی که در جنگ سوریه کشته می شوند بیانگر این واقعیت است که در میان طرفدران رژیم هم یک سیستم بشدت نابرابر در تقسیم بودجه ها ی میلیاردی وجود دارد و بسیجی و طلبه نیز بنوعی اسیر دست توطئه ها و تبلیغات روحانیت بشدت مستبد و فاسد هستند. باید این واقعیت را قبول کنیم که صرف طلبه بودن به معنای بهره ور شدن از اختلاسهای میلیاردی روحانیت حاکم از قبیل اعلم الهدی در مشهد ، نور مفیدی در گرگان ، پناهیان و ری شهری و و مصباح یزدی نیست ، هر بسیجی در اختلاسهای میلیاردی بعضی از رهبران سپاه شریک نیست و این اتفاقا بسیار خوبست ، اینان چون منافع مادی و میلیاردی ندارند و مثل آن کارگر و بدبخت و بیچاره برج اشان ، گرو خرجشان است زمینه کنده شدن از نظام فاسد بیشتر و بیشتر برایشان فراهم است . همچنان که هر کارمند دولت نیز از اختلاسهای اقازاده های عارف و سیده فاطمه حسینی و معصومه ابتکار و حناح اعتدال و اصلاح بهره ای نمی برد 

از سوی دیگر در میان مخالفان نظام ج.ا. نیز عده ای هستند که که برای ابراز مخالفت با ج.ا. چندان منتظر تحلیل و رهنمود از سوی تحلیلگران و کنشگران سیاسی نمی شوند و برای ابراز مخالفت با نظام بشدت نابرابر و ظالم ج.ا. آتش باختیار عمل کرده و با حمله به هر نمود دم دستی از این نظام ، خشم و نارضایتی خود را نشان می دهند ، چگونه است رهبر ج.ا. به آتش باختیاران خود حق واکنش نشان دادن به هر چه که نمود مخالفت با ج.ا. را  ، می دهد و حتی برای آنان مصونیت قضایی در نظر می گیرد ؟ در طرف مقابل نیز همین است و مخالفان در مقابل این و اقعیت قرار گرفته اند که بخشهایی از هواداران احساساتی اشان نمی توانند خود را کنترل کرده و بدون در نظر گرفتن بساری از واقعیات ، طلبه می کشند وعکس خامنه ای را و خمینی را به آتش می کشند که این خود بیانگر یک واقعیت است و آن اینکه این رژیم حاکم است که این شیوه مبارزاتی پر از تناقض را به مردم تحمیل می کند ،  این رژیم است که نهایتا مبارزات مردم بر علیه خود را قهر آمیز خواهد کرد ! رژیم حاکم باد می کارد و طوفان درو خواهد کرد ! مگر همین اصولگرایان حاکم از کلاه مخملی و اراذل و اوباش و افرادی با نام ” هانی کرده ” برای تبلیغ اهداف خود در سوریه استفاده نکردند و ” ابراهیم رئیسی ” از خواننده رپ به نام ” تتلو” برای تبلیغ انتخاباتی سوء استفاده نکرد ؟ چگونه است که وقتی حکومت تحت نام آتش باختیار ، چماق بدستان خود را سازمان می دهد ، وقتی ” سردار همدانی ، تحت عنوان عاشقان ابا عبدالله حسین ، بنا بقول مستقیم همین سردار، اراذل و اوباش سازمان می دهد  و زندانی بی پناه افغانی را به سوریه می فرستد اکنون فریاد و فغانش از اینکه مخالفان آتش باختیار به حوزه های دینی حمله می کنند و آخوند می کشند به آسمان رفته است ؟.

قبل از حادثه اخیر کشته شدن یک روحانی در همدان ، حمله به آخوندها را نیز در متروی تهران و کشته شدن زنده یاد اصغر نحوی و یا حمله به یک روحانی در متروخیام را هم داشتیم .اما در باره حادثه اخیر همدان البته آن قدر ابهام وجود دارد که حتی می توان اصل قضیه ترور توسط ” بهروز حاجیلو ” را با تردید نگریست .

بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان  ابتدائا گفت  که سرنشینان یک پژو در محل حوزه دینی دیده شده اند و یکی از سرنشینان آن خود رو منتظر مقتول بوده ، حتی نامش را پرسیده و بعد اقدام به تیراندازی با کلاشینکف به سر و شکم وی کرده است ، بعدا در ساعت 20.50 دقیقه  ” کامران حمزه ” دادستان عمومی و انقلاب همدان از دستگیری یکی از عوامل درگیر در حادثه در شهر ” قروه ” صحبت می کند .

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان سرهنگ فیروز سرخوش نهاد می گوید که ” بهروز حاجیلو ” بعد از اقدام به قتل وارد حساب کاربری خود در ” اینستا گرام شده و تصاویر مسلح و ادعای خود مبنی بر کشتن یک طلبه را به انتشار گذاشته است وی حتی ادعا می کند که از ساعت 12/53 روز شنبه هیچ ورودی از سوی ادمین یا کاربر این صفحه انجام نگرفته است .

تناقضات : بسیاری از خبر گزاری ها وقوع قتل را در ساعت 12.00 روز شنبه اعلام کردند ، از سوی دیگر رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان می گوید بعد از 12.53 هیچگونه ورودی به این حساب صورت نگرفته ، چگونه ممکنست در زمانی در حدود یک ساعت از 12.00 تا 12.52 ” بهروز”  توانسته باشد الف : اقدام بقتل کند ،  خود را به گوشه دنجی برساند و با خیال راحت شروع به بارگذاری تصاویر خود با اسلحه و اینکه همین الان یک آخوند را کشتم نماید ؟  طبیعتا وی باید در آن ساعات و دقایق  به فکر مخفی کردن خود ، تغییر قیافه و لباس خود و خلاصه فرار از همدان بوده باشد ، نه اینکه اقدام به ترور از سوی خود را تبلیغ کند و منتظر بنشیند تا وی را دستگیر کنند !  اما می بینیم که یکشنبه صبح خبر میرسد که وی در مخفی گاهی در همدان و دریکی از پاتوقهایش با نیرو های انتظامی درگیر و کشته شده است و به فرد کشته شده هم می توان هر نسبتی دادو بجای او وارد حساب کاربریش شد و هر چه که خواست نوشت ، آیا کلامی از خود ” بهروز حاجیلو ” شنیده شده که وی قصد داشته یک آخوند را بکشد . وقتی به ادامه سناریو نگاه می کنیم بیشتر می توان احتمال درجریان بودن یک پروژه را داد . آن فردی که گفتند در قروه بازداشت شده ، آن سرنشین دیگر خود رو پژو کیست و کجاست ؟ موضوع واقعا چه بوده ؟ چرا حوزه علمیه همدان و یا قم در باره این موضوع و دفاع از خون طلبه کشته شده هیچ بیانیه ای ندادند ؟

روزنامه کیهان معروف الحال که سخنگوی جناح تند رو حکومت است امروز در باره حادثه چنین نوشت :

 پریروز یک طلبه مقابل حوزه علمیه همدان، به‌دست یکی از اوباش به شهادت رسید. صفحه اینستاگرامی منتسب به عامل جنایت، از ادبیات نفرت‌پراکن و فاشیستی طیف «سلطنت‌طلبان، سازمان منافقین و بهائیت» علیه روحانیت پیروی می‌کند. ویدئوی اظهارات دوست این جنایتکار نیز، به دنباله‌روی از باند ربع پهلوی ‌اشارت دارد.

 اولا آنکس که بعنوان دوست ” بهروز ” که سخنانی در دفاع از طرفداران سلطنت میگوید و همه ویدیوی وی را دیده اند از کجا معلوم که  خود عامل  شما نباشد ؟ با آنهمه تناقض در اطلاع رسانی هر مخاطبی حق دارد شک کند که اینها همه بر نامه ریزی خود شما برای سرکوب هر دگر اندیش و وابسته کردن وی به ” اپوزیسیون” ودر عین حال باندهای قتل و اراذل و اوباش است . و جالب است که در فضای مجازی و توسط عوامل امنیتی رژیم تصاویری از “بهروز حاجیلو ” منتشر می شود که وی در ” تخت جمشید ” حضورداشته و به این شکل می خواهند تبلیغ کنند که هواداران کوروش و فرهنگ باستانی مشتی قاتل واوباش هستند .

 تا کنون هیچ گروه اپوزیسیون ادعا نکرده که اراذل و اوباش را سازمان می دهد اما سر دار همدانی شما ، خود ، این را اعتراف کرده ، روحانی عالی مقام  ج.ا. بوده که با ” تتلو ” ملاقات کرده و خواسته از نبوغ وی در راه اسلام بهره ببرد ، تا کنون کدام گروه اپوزیسیونی دست به  فعالیتهایی از این دست که شما می زنید زده است ؟ هیچ گروه یا فرد اپوزسیونی بجز ” سید محمد حسینی ” که وی هم اساسا  فردی سیاسی نیست  از مخالفان نخواسته که ” آتش باختیار ” عمل کنند و با مخالفان خود بر خورد  مسلحانه کنند اما ” سید علی خامنه ای ” این کار را کرده است .این آتشها همه از گور خود شما بلند می شود و حاضر هستید برای حفظ قدرت هر جنایت و خیانتی را مرتکب شوید چه خوش گفت که : حالی درون پرده بسی فتنه میرود    تا آنزمان که پرده بر افتد چه ها کنند .

 

Tagged as: , , , , , ,

Categorised in: فرهنگ ، تاریخ و جامعه, تحلیل سیاسی هفته, سیاست

Leave a Reply

Start here