
2-به خمینی ! چرا ؟ چون خمینی و طرفدارانش مرد کشتن و کشته شدن در راه پیروز شدن بودند ، با دستهای پرازدستبند طلا و فراک و کراوات که نمی توان تفنگ بدست گرفت که …تاریخ تکرار می شود ، اینروزها اقشار مرفه متوسط و نیمه مرفه ،شروع کنندکان جدی در مبارزه با ج.ا. هستند ،
— کاوه فرزند ملت (@kavefarzandemel) August 29, 2019
3-این بارهم برنده نهایی نه سردمداران مبارزات مدنی بدون خشونت که بنا به طبیعت ج.ا. که خشونت را به اپوزیسیون تحمیل می کند ، آن نیرویی که اهل خون دادن و خون ریختن باشد برنده نهایی خواهد بود #نسل_شیک_پاسارگادی که مال مبارزه جدی نیست که …
— کاوه فرزند ملت (@kavefarzandemel) August 29, 2019
پلنگی در بیشه خفته و آماده غرش است ، بگذار نسل معتقدان به مبارزات مدنی ، جولان بدهند ، البته بسیار خوبست ، اما برای ریختن خون خائنان حاکم بر وطن ، غرش و هجوم پلنگان خفته در بیشه ایران شرط است . این کدام نیروی اجتماعی و سیاسی خواهد بود ؟ سیرحوادث نشان خواهد داد .
— کاوه فرزند ملت (@kavefarzandemel) August 29, 2019
اشتراکگذاری این:
- ایمیلکردن یک پیوند به یک دوست (در پنجرۀ تازه باز میشود) رایانامه
- اشتراکگذاری در تلگرام (در پنجرۀ تازه باز میشود) Telegram
- اشتراکگذاری در پینترست (در پنجرۀ تازه باز میشود) پینترست
- به اشتراک گذاشتن در فیسبوک (در پنجرۀ تازه باز میشود) فیسبوک
- اشتراکگذاری روی تامبلر (در پنجرۀ تازه باز میشود) تامبلر
- اشتراکگذاری در ردیت (در پنجرۀ تازه باز میشود) رددیت
- چاپ (در پنجرۀ تازه باز میشود) چاپ
- اشتراکگذاری در X (در پنجرۀ تازه باز میشود) X

پاسخی بگذارید