
صحنه دلخراش است مواظب باشید
ویدیویی که می بینید ، صحنه خودکشی جوانی را در متروی تهران در روز یکشنبه نشان می دهد . یک جوان باید به چه حد از ناامیدی برسد که دست به این عمل دهشتناک و تکان دهنده بزند ، اما چرا خودکشی ؟ به مبارزان بر علیه این نظام خونریز و ظالم بپیوندید ، مهم نیست چه گرایشی ، طرفداران رضا پهلوی ، ، چپ و لیبرال ودمکرات ، در اپوزیسیون همه نوع گرایشات سیاسی بر انداز و اصلاح طلب و هواداران مبارزات مدنی وجود دارند ، سیاسی شدن به شما انگیزه بودن و زیستن و تلاش می دهد و هرگز به فکر خودکشی نمی افتید . به جای خود کشی سعی در امحای علت العلل همه این ناکامیها و شکستهای ملی یعنی ج.ا. داشته باشید .

پاسخی بگذارید