سال نو بر همگان مبارک باد به امید سال پر از پیروزی و امید برای ایران و ایرانی

دفاع مفتضح ” امین فردین ” از دروغهای ج.ا. در باره خودسوزی ” سحر خدا یاری ” . به ” سحر ” گفته شده بود باید خود را به زندان معرفی کند

 

sahar

 

برخلاف روایت اعلام شده از سوی ج.ا. در دادسرا به ” سحر ” گفته شده بود باید خود را به زندان معرفی کند و وی از ترس زندان خود را آتش زد. صدای مصاحبه با دوست نزدیک سحر خدایاری

 

گرایش عمومی و لحن کلیپ های تهیه شده در رسانه پشت پرده که اساسا از طریق ” یو تیوب ” منتشر می شوند ، تایید زیرکانه اما بشکل و در چهارچوبهایی معقولتر از همان ادعاهای ج.ا. است  . ” امین فردین ” از نظر فکری و گرایش سیاسی بشدت طرفدار ج.ا. اما با روایت نزدیک به ” نو اصولگرایان ” است او مانند گرایشات نزدیک به ” احمدی نژاد ” برای دفاع از این طرفداری به مرز و محدودیتی قائل نیست و گاها برای دفاع از اصل نظام حتی از اصطلاحات و عبارات لازم در میان ” بر اندازان ” نیز استفاده می کند . در مواردی به نفی هر گونه شکنجه در ج.ا. می پردازد ( در مصاحبه با الناز قاسمی وی می گوید که ادعای شکنجه در جمهوری اسلامی اساسا   دروغ است که مدعیان آن برای گرفتن پناهندگی آنرا مطرح می کنند ) ، در مواردی به دفاع جانانه از صدور احکام ظالمانه برای زندانیان سیاسی می پردازد ( در زمانی که هنگامه شهیدی در زندان بود وی همراه با دستگاههای تبلیغاتی ج.ا.بشدت به این زندانی تاخته و زمینه را برای صدور حکم ظالمانه برای وی آماده کرد )و اخیرا در دفاع از روایت ج.ا. در مورد خودسوزی دختر مظلوم و بی پناه ایران ” سحر خدایاری ” ،و پشتیبانی  از موضع دستگاهای امنیتی و اطلاعاتی در این باره چنان سراسیمه عمل کرد که بقول معروف ” گل کاشت ” و مواضع متناقض گرفت .

در ویدیوی رسانه ” پشت پرده ” در باره ” سحر خدایاری ” ، ابتدائا روایت های مختلف از زبان مقامات و شخصیت های مختلف در باره این حادثه جانگداز مطرح و نهایتا به صحبت های “پدر ” سحر خدایاری بعنوان سخنانی که ” تمام واقعیت ها را می گوید ” اشاره می کند ، گویا که ج.ا. یک نظام دمکراتیک است که در آن ، هر ایرانی می تواند هر آنچه که فکر می کند بزبان آورد . مگر همین چنده ماه پیش افتضاح مصاحبه های دروغین افراد متهم به ترور دانشمندان هسته ای و انفجار مرکز نظامی ” سپاه پاسداران ” در بید گنه شهریار افشا نشد ؟ این افشاگری که از سوی یکی از شکنجه شدگان بنام ” مازیار ابراهیمی ” صورت گرفت  ، مشتی نمونه از خروار است که وضوح اجبار به مصاحبه برای هر ایرانی را که دستگاه امنیتی به ان مصاحبه  نیاز داشته باشد را بر همگان روشن تا جاییکه سخنگوی دولت به آن اعتراف و معذرت خواهی کرد . ” امین فردین ”  در چنین فضایی  از صحبته های پدر ” سحر ” بعنوان تمام واقعیت سخن گفته و آنرا بعنوان فصل الخطاب این موضوع اعلام می کند که با اطمینان می توان گفت که  پدر سحر خدایاری ، مانند صدها و هزاران نفر دیگر که برای شرکت در مصاحبه های اجباری تحت فشار شدید دستگاههای امنیتی ج.ا. بوده است . دروغ های اجباری ” پدر ” حتی در همین ویدیو ی منتشر شده نیز لو میرود . وی می گوید دخترش هیچگاه به زندان نرفته ، حکمی برایش صادر نشده ، عصبی مزاج و مومنه و معتقد به نظام و انقلاب و …. بوده است .

 اما دوست دختر ” سحر ” در مصاحبه ای که امین فردین برای حفظ ظاهر در ویدیوی خود آورده است حرفهای خلاف حقیقت را که پدر ” سحر ” و به اجبار در مصاحبه خود گفته  را رد می کند او می گوید : ” سحر ” در پی رفتن به ورزشگاه با لباس پسرانه ، دستگیر و بعد پدرش با گذاشتن وثیقه وی را اززندان و بطور موقت آزاد کرده است و اخیرا با دریافت احضاریه به دادسرا مراجعه کرده است در صورتیکه در روایات رسمی گفته می شود که وی برای گرفتن موبایلش به دادسرا رفته است . آنچه که محتملترین شق است اینکه  در دادسرا به وی گفته شده که وی باید درتاریخ معینی خود را به ” زندان ” معرفی کند و زنده یاد ” سحر خدایاری ” با توجه به تجربه سه روزه بازداشت خود ، در وحشت از اجبار به بسربردن 6 ماه در زندانهای مخوف ج.ا. مرگ زجر آور را بر بازگشت به زندان ترجیچ داده است .

بارگذاری صدا 

در اینجا باید به ” امین فردین ” که می گوید مسلمان است گفت حداقل بخاطر ایمان و عقیده ات از آن دنیا بترس و حقوق مردم ایران را باتکرار اخبار غیر واقعی دستگاههای امنیتی ج.ا پایمال نکن که بقول معروف خودت ” آن دنیا باید جواب بدهی ” آن دنیا که نمی توانی بگویی ” برای حفظ نظام خدعه کردم ”  

Tagged as: , , , , , , ,

Categorised in: فرهنگ ، تاریخ و جامعه, سیاست

Leave a Reply

Start here