سال نو بر همگان مبارک باد به امید سال پر از پیروزی و امید برای ایران و ایرانی

در آرزوی” حمله نظامی آمریکا” به” ج.ا. ” ، موهایشان مانند دندانهایشان سفید شد و آمریکا به ایران حمله نکرد و بازهم فریب خوردند .

ha,wepour

محمد رضا حمزه پور بعد از انتخاب ” دوالد ترامپ” قول تغییر ج.ا. در طول دوسه ماه را داده و اصرار داشت که ” ترامپ ” با ج.ا. هیچ مذاکره ای نخواهد کرد

 

قول می دادند که ” پرزیدنت ترامپ” مانند ” اوباما ” با اینان هیچ مذاکره ای نخواهد کرد.” تلاشهای این روزها دونالد ترامپ برای مذاکره و صلح با ج.ا. بیانگر غلط بودن تحلیل این دسته از افراد است  و اثبات می کند که اینان علیرغم سن بالایشان از سیاست هیچ نمی دانند .

از همان زمان که “دونالد ترامپ ” سکان امور اجرایی ” کاخ سفید ” را بر عهده گرفته و بعنوان ” 45 مین رئیس جمهور ایالات متحد ه آمریکا ” پا بعرصه سیاست بین المللی و داخلی کشور خود گذاشت ، گرایش سیاسی معینی در میان اپوزیسیون با شور و شعف بسیار ، سخن از قرارداشتن در ” آستانه دروازه های ایران ” زد .  یک فعال سیاسی به نام ” محمد رضا حمزه پور ” می گفت : ” به ما قول داده شده است که در ایران و بسیار زود  همه چیز تغییر خواهد کرد ” و در برنامه تفسیر خبر تلویزیون ایران فردا گفت : ” امیدوارم اینبار اغراق نکرده باشیم ، اما با تماسهایی که با رهبری آمریکا در سطوح بسیار بالا گرفته ایم اطمینان کسب کرده ایم که که نتیجه این کار رابسیار ملموس و بسیار زود بشکل تغییر این نظام خواهیم دید” از یاد نبریم که همین فرد در خاطراتش گفته که به ” رامسفلد ” گفته است که باید به ایران حمله نظامی شود و او به وی گفته است که تحریمها نظام را از درون می خشکاند ” پس وی خواهان حمله نظامی به ایران بوده است و آن آمریکایی می گفته ” ام .ار عزیز ( مخفف محمد رضا ) تحریمها ج.ا. را از درون می پوساند ! 

” حسین خرم ” ایرانی ساکن آمریکا و عضو ” حزب جمهوری خواه ” در برنامه ای همراه با ” پیر زاده ” از نزدیکان به ” رضا پهلوی ” ، انتخاب ” ترامپ” به ریاست جمهوری آمریکا را به دمکراسی خواهان و همه ایرانیان تبریک می گوید و معتقد است که رییس جمهور جدید باید به ریشه مشکلات منطقه که ” حکومت اسلامی ” ایران است رسیده و آنرا بخشکاند ، و این دقیقا همان جمله مقامات ” عربستان سعودی بود که می گفتند که ” آمریکا باید سر مار بنیاد گرایی ، اسلامی را در ایران بکوبد .!

در همان موقع در سه مقاله که در باره این ادعاها نوشته شد ، چشم انداز غلط بودن تحلیل هایی از این دست به اینان یاد آور شد . لینک این مقالات را در پایین همین صفحه مشاهده می کنید

! و ایشان قول می دادند که ” پرزیدنت ترامپ” مانند ” اوباما ” با اینان هیچ مذاکره ای نخواهد کرد.” تلاشهای این روزها دونالد ترامپ برای مذاکره و صلح با ج.ا. بیانگر غلط بودن تحلیل این دسته از افراد است  و اثبات می کند که اینان علیرغم سن بالایشان از سیاست هیچ نمی دانند .

البته همین گرایش سیاسی اپوزیسیونی که به ساده دلی و بی تجربگی در امور سیاسی معروف است و هر کس از درون رژیم آمد به سر آنان کلاه گشادی تا پیشانی گذاشت ( مدحی ، روح الله زم و….) ابتدائا می گفتند که ما نیز با حمله نظامی به ایران مخالفیم ولی وقتی متحدان آنان از شلدون ادلسون و نمایندگان جنگ طلب سنای آمریکا هستند که حمله نظامی به ” آمریکا ” و ” افغانستان ” را سازمان داده بودند ، چگونه می توان قسم حضرت عباس اینان را باور کرد ؟

این آقایان ،در این اواخر که احتمال حمله نظامی به ایران زیاد شده بود ، بدون محابا و مستقیما از حمله نظامی به ایران دفاع می کردند و رسانه ایران فردا نیز به جولانگاه مدافعان حمله نظامی به ج.ا. تبدیل شده بود . مجری برنامه ” رو بسوی خانه پدری ” مستقیما از حمله نظامی به ایران دفاع کرد ، ” سازگارا ” در برنامه ای اطمینان داد که اگر ج.ا. فقط یک عمل تنش زا انچام دهد ، آمریکا به ایران حمله خواهد کرد و هر بار ” این فقط و فقط گفتن ها ” تکرار شد و نه تنها تحلیل ” سازگارا ” درست از آب درنیامد که مشخص شد که ایشان بجای تحلیل ، آرزوی درونی خود را برای حمله نظامی آمریکا ، فریاد میزده است . ج.ا. حتی پهباد امریکا را سرنگون کرد و تحلیل افرادی از این دست بازهم غلط از آب درامد .

ف.م سخن که سلطنت طلبی شناخته شده است همین یک هفته پیش با سئوال معنی دار مجری برنامه چشم اندازروز رادیو بین المللی فرانسه   جمعه ” 20/09/2019 ، ” ناصر اعتمادی ” از آمریکا می خواهد تا به نه یک هدف که به همه اهداف ج.ا. در سرتاسر جنوب ایران حمله شود ! بی آبرویی از این بیشتر ! نتیجه اینکه آمریکایی ها از این آمریکایی های ایرانی تبار فقط برای ایجاد تبلیغات سیاسی و بعنوان برگ برنده استفاده می کرده اند  اخبار دروغ مبنی بر قریب الوقع بودن حمله نظامی به ایران به اینان می داده اند واینا که ” گول خوردنشان ملس است ” گول آمریکایی ها را خورده اند .

ممکنست بگویید چرا گرایش حمله نظامی به ایران را ضد ملی و خائنانه می دانیم ، آیا مدافع ج.ا. هستیم ؟ نه قطعا نه ، بگذار برایتان مثلی بزنیم : فرض کنید تعدادی گروگانگیر تعدادی انسان بیگناه را در ساختمانی به گروگان گرفته اند و فرزند یا برادر یا پدر شما هم در میان گروگان ها باشند ! شما بعنوان کسی که از گروگانگیر ها هم تنفر عمیقی دارید ، از حمله نیرو های امنیتی به ساختمانی که گروگانگیر ها و گروگانها در آن مستقر هستند دفاع می کنید ؟ ایا خواهش بستگان گروگانها برای عدم حمله پلیس ( بر فرض که  قصد حمله کننده را فقط نجات گروگانها بدانیم )  به ساختمان را می توان علاقه آنان به جانیان گروگانگیر تعبیر کرد ، البته که نه ! ما فقط مطمئنیم  که در حمله نظامی  به ایران  ، صدمات بنیادی به کشورمان مبرسد  و نمی خواهیم این حمله صورت بگیرد پس چگونه است که از بعضی از ایرانیان از حمله نظامی آمریکا به ج.ا. که می دانیم ، طی آن دهها هزار نفر کشته می شند دفاع می کنند ! برای مدافعان حمله نظامی آمریکا به ایران ، فقط برنده شدن گرایش سیاسی خود و با این امید که بعد از حمله آمریکا ، بقدرت خواهند رسید مهم است و جان و مال و ناموس ایرانی در مقابل  نه پیروزی که فقط احتمال پیروزی ، هیچ اهمیتی ندارد .

این  دسته از ایرانیان نزدیک به دو دهه است که در آرزوی حمله نظامی آمریکا به ایران لحظه شماری می کنند ، بسیاری از آنان از دنیا رفتند ، سوی چشمهایشان را از دست دادند و موهایشان به سپیدی دندانهایشان درآمد و باز بر باطل خود پای می فشارند !

برای مبارزه با ج.ا. به جای امید به حمله خارجی آستین همت بالا بزنید و از هم اکنون و در حالیکه هنوز  به قدرت نرسیده اید در مقابل متحدان خیالی اتان  زیر بار تعهدات ضد ملی نروید .

 

1-حمزه پور : به ما قول داده شده است که در ایران و بسیار زود  همه چیز تغییر خواهد کرد .

2-ای شاهزاده جوانبخت ” روشنایی از غرب نمی اید ” .

3-عربستان در اندیشه  گرفتن انتقام سقوط صدام از ایرانیان بوسیله خود ایرانیان است .

بخش اول 

 

Tagged as: , , , , , , , , , , ,

Categorised in: فرهنگ ، تاریخ و جامعه, سیاست

Leave a Reply

Start here