“مرکز اورانیوم مجتمع “رضایی نژاد” میبد” یزد مورد حمله قرار گرفته است

meybod

پس از حملات به مرکز هسته ای نطنز و انهدام شهرک زیرزمینی خجیر در تهران، نوبت به انهدام مرکز اورانیوم مجتمع رضایی نژاد میبد رسید

جمهوری اسلامی همچنان سکوت کرده است و اسرائیل اعلام میکند انفجارهای پی در پی از سوی ماست

کارخانه تولید کیک زرد شهید رضایی نژاد در بیستم فروردین ماه ۱۳۹۲به صورت ویدئو کنفرانس به دستور رئیس جمهوری و به دست برادر این شهید به بهره برداری رسید.

این مجتمع ۶۰ تن کیک زرد در سال تولید می کند و بهره برداری از این مجتمع، سبب افزایش کیفیت و امکان صدور کیک زرد به خارج از کشور می شود .

اورانیوم استخراجی از معدن ساغند، در منطقه اردکان (جاده اردکان- چوپانان) در مجتمع شهید رضایی نژاد پس از اعمال فرایندهای مختلف شیمیایی و فیزیکی به کیک زرد تبدیل می شود.

پاسخی بگذارید

بیشتر از کاوه فرزند ملت کشف کنید

برای ادامه خواندن و دسترسی به آرشیو کامل، اکنون مشترک شوید.

ادامه مطلب