برخورد زشت و زننده یک آخوند بعد از تصادف با یک راکب موتورسیکلت :

 

یک روحانی پس از تصادف با پیرمرد موتورسوار: دلم می‌خواد تو سَقَط بشی، تو زیادی نفس میکشی،‌ اون گوشتی که تو می‌خوری دوست دارم من بخورم، تو بمیری اضافه میشه به من

براستی دیگر با کدام استدلال می توان به اصلاح حکومت آخوندی امید داشت ؟ اینان خود را مالک عرض و مال و ناموس ملت و مردم ایران ایرانی میدانند . دیر نباشد که اینان از سوی مردم مجازات سخت شوند .

 ویدیو بنقل از شبکه خبری من و تو .

پاسخی بگذارید

بیشتر از کاوه فرزند ملت کشف کنید

برای ادامه خواندن و دسترسی به آرشیو کامل، اکنون مشترک شوید.

ادامه مطلب