رفتن به محتوا
برچسب:
نارضایتی مردم
هموطن مصاحبه کننده : اگر ” احمدی نژاد” بر سر کار بود الان در ایران مانند ” ونزوئلا ” قحطی بود .
نوامبر 2
در حال بارگذاری دیدگاهها...
دیدگاهی بنویسید...
رایانشانی (لازم)
نام (لازم)
وبگاه