هموطن مصاحبه کننده : اگر ” احمدی نژاد” بر سر کار بود الان در ایران مانند ” ونزوئلا ” قحطی بود .

 

parcham2

به وبلاگ » کاوه فرزند ملت » خوش آمدید 

در مصاحبه هایی که این روزها سایتهای وابسته به ” سپاه پاسداران ” برای تضعیف ” حسن روحانی ” براه می اندازد ، مردم فرصت پیدا می کنند تا به بیان حقایق تازه ای از درد و آلام خود بگویند . یکی می گوید : داریم از گرسنگی می میریم کسی به دادمان نمی رسد … دیگری می گوید : پولی برایمان نما نده  است  خود نگاه کنید ، اوضاع اقتصادی  مردم بسیار دهشتناک و تاسف آور است .

*****************************************************************

 

پاسخی بگذارید

بیشتر از کاوه فرزند ملت کشف کنید

برای ادامه خواندن و دسترسی به آرشیو کامل، اکنون مشترک شوید.

ادامه مطلب