من همجنسباز نیستم ، من همجنسگرا هستم .

به وبلاگ کاوه فرزند ملت خوش آمدید 

aram

فرق میان ” همجنس باز ” و همجنسگرا ” چیست ؟

مجری شیکه من وتو ، در وید یویی مطرح می کند که ” همجنس باز ” نیست و ” همجنس گرا ” است . در حقیقت هم آنطور که می توان فهمید بین این دو فرق است . در ادبیات و تجربیات زندگی روز مره اجتماعی ما ایرانیان ، ” همجنسباز ” کسی بود و هست که سعی دارد ” هم جنس ” خود را مورد سوء استفاده جنسی قرار دهد ، مثلا مردی که سعی می کند ، از یک پسر بچه سوء استفاده جنسی نماید . ا ما همجنسگرا ، زن یا مردی است که بفکر سوء استفاده از همجنس خود یا آزار دادن کسی و بخاطر ارتباط جنسی نیست ، بلکه  می خواهد در یک ارتباط  عاطفی آ گاهانه  با همجنسی باشد که وی نیز گرایش جنسی مشابه وی دارد .

 

 

 

پاسخی بگذارید

بیشتر از کاوه فرزند ملت کشف کنید

برای ادامه خواندن و دسترسی به آرشیو کامل، اکنون مشترک شوید.

ادامه مطلب