سال نو بر همگان مبارک باد به امید سال پر از پیروزی و امید برای ایران و ایرانی

“همیشه پای یک زن در میان است ” ! ،” شیرین نجفی ” متهم اصلی در کشاندن ” زم ” به ” عراق ” حدس هایی در باره ” گم شدن گرداننده سایت ” آمد نیوز “

 

Najaf

شیرین نجفی با نام واقعی ” سودابه خرسند ” شریک شیطان است 

 بیش از  دو هفته از گم شدن اسرار آمیز ” روح الله زم ” می گذرد  ، از اطلاعاتی که طی این مدت ،درمصاحبه های نزدیکان به ” روح الله زم ” بدست آمده می توان نتایج  زیر را گرفت :

  • پنج شنبه 18 مهر – ده اکتبر ” زم ” همراه با خانواده خود برای دریافت ” ویزای استرالیا ” در پاریس بوده است – به دلایلی که بر هیچکس آشکار نیست برگه ارسالی از سوی “وکیل امور مهاجرت معرفی شده از سوی ” نیکفر ” تقلبی بوده ووی موفق به ادامه پروسه دریافت ویزا از سفارت استرالیا نمی شود  ، آیا ارسال برگه تقلبی از سوی نیکفر عمدی بوده تا زمینه  مسافرت بی بازگشت  از ” پاریس ”  به ” امان “برای ” روح الله ” فراهم شود ؟ ا – همانروز ” زم ” و خانواده اش به خانه ” مازیار ” یکی از ادمین های ” آمد نیوز ” رفته ، بعدا  خانواده وی به شهر محل اقامتشان در همان کشور فرانسه مراجعه و ” زم ” در پاریس و در خانه  ” مازیار ” می ماند – ” مازیار می گوید که شب همانروز متوجه مکالمه ” زم ” با ” شیرین نجفی ” می شود که او یعنی ” نجفی ” ، با ” زم ” در باره ” سفر- زم – به عراق ” با وی صحبت می کرده است ، با توجه به اینکه پرواز ” زم ” از فرودگاه شارل دو گل پاریس به مقصد ” امان ” پایتخت ” اردن ” روز جمعه 19 مهر ساعت 16.25 صورت گرفته است ، پس ویزا و بلیط هواپیما از قبل تهیه شده بوده است و ممکن نیست که همسر وی از جریان این سفر بی اطلاع بوده باشد ، اما تلفن های مکرر ” شیرین نجفی ” در شب پنج شنبه 18 مهر صرفا برای ترغیب ” زم ” برای انجام مسافرت و جلوگیری از پشیمان شدن وی صورت گرفته و این تلفنها نمی توانسته  آغاز دعوت “شیرین ” از ” زم ” برای مسافرت به ” عراق ” باشد .
  • در رد ادعای کسانی که در خروج ” زم ” از فرانسه شک می کنند ، تصویری که وی از فرودگاه ” امان ” در اردن برای همسرش فرستاده دلیل گویایی است که ” زم ”  از فرانسه خارج و جمعه شب در اردن بوده است . بعد از ارسال این تصویر ، رابطه ” زم ” با همسرش قطع و آنطور که ” مازیار ” ادعا می کند ، همان شب و روز بعد وی از زم ” اس .ام . اس ” دریافت داشته است ، تنها کسی که ادعا می کند که ” زم ” را در عراق دیده ” شیرین نجفی ” است . آنطور که ” شیرین ” در مصاحبه های مختلف ابراز داشته وی در نجف با ” زم ” دیدار داشته و بعد از انکه ” زم ” برای زیارت ، از وی جدا شده است ، از طریقی متوجه شده که ” زم ” به سفارت فرانسه مراجعه ای داشته وبعد از آن وی زم را گم کرده و دیگر او را ندیده است و صبح دوشنبه متوجه می شود که امکان دسترسی اش به کانال تلگرامی ” صدای مردم ”  را از دست داده وبعد از آن خبر دستگیری ” زم ” در کانال و با امضای ” سپاه پاسداران “اعلام می شود . در مشکوک بودن ادعای ” شیرین ” در آزاد بودن ” زم ”
    در ” عراق ” همین بس که چرا ” روح الله زم ” از عراق هیچ ارتباطی با همسر و یا سایر همکاران خود در آمد نیوز نداشته است ؟ در تمام صبح شنبه از ساعت 24/50 تا روز دوشنبه که خبر دستگیری وی اعلام می شود ، اثری از آثار ” زم ” نبوده و ” شیرین نجفی ” تنها کسی است که بر آزاد بودن ” زم ” و ملاقات وی با  اسکورت اعضای هیئتی که برای ملاقات وی به ” عراق ” آمده بودند ، اصرار دارد . اگر قرار بوده آنطور که ” شیرین ” ادعا میکند که ” زم ” نه با ” ایت الله سیستانی ” که با هیئتی از سوی ایشان ملاقات کند ، چه ضرورتی داشته که این ملاقات در ” عراق ” آشوبزده و تحت کنترل امنیتی هواداران عراقی ” سپاه قدس ” صورت بگیرد ؟ این ملاقات می توانست در کشور دیگری که امن باشد انجام گیرد ! بنظر میرسد که اصل سناریو بیرون کشاندن ” زم ” از قرانسه با اصرار و همکاری “شیرین نجفی – سودابه خرسند –” بوده است تا در ” امان ” و یا ” بغداد ” و یا یکی از کشورهای ” حاشیه خلیج فارس ” و با همکاری مثلا ” امارات ” که بشدت بدنبال عادی سازی رابطه با ” ج.ا.” و البته تمایل فرانسه برای خلاص شدن از ” زم ” که فعالیتهایش می توانسته بر روابط سیاسی ج.ا. با این کشور اثر بگذارد ،به شکلی از شر وی خلاص  .!و به ایران تحویل داده شود .
  • ” شیرین نجفی ” ادعا می کند که توانسته از تور دستگیری که برای ” زم ” پهن شده بود بگریزد ، یعنی وی چنان توان عملیاتی دارد که براحتی میتواند سازمانهای اطلاعاتی ” ایران ” ، “عراق ” و” ترکیه ” را دائما فریب دهد و از مرزهای میان عراق و ترکیه ، با پاسپورت های جعلی متعدد تردد کند که می دانیم چنین داشتن چنین توانی برای یک فعال رسانه ای غیر ممکن است ویا اینکه وی یا تحت حمایت یک سازمان اطلاعاتی است که طبیعتا این سازمان یا “اطلاعات سپاه” است و یا ” ترکیه ” و در هر دوحالت  حق داریم وی را فردی مشکوک که سعی در پوشاندن حقیقت را دارد بدانیم ! چه اینکه اگر وی را یک فعال رسانه ای فرض کنیم که توانسته به مانند یک جاسوس پر تجربه از تور اطلاعاتی بگریزد ، وی می بایست اکنون به زندگی پنهانی روی آورد و نه اینکه هر ساعت و هر دقیقه در حال مصاحبه با رسانه های مختلف و از طریق ” موبایل ” و ” کامپیوتر ” که براحتی قابل پیگیری است باشد !   بنظر میرسد پروژه ” آمد نیوز ” از سوی دو فرد مشکوک به ارتباط با اطلاعات سپاه پاسداران یعنی ” نیکفر ” و ” شیرین نجفی ” ، ادامه یابد .

شق های محتمل وانگیزه افراد و سازمانهای مرتبط با دستگیری ” روح الله زم “

” روح الله زم ” را باید بر آمده از میان آندسته از” اصلاح طلبان” دانست که از دسترسی به منابع  اصلی قدرت سیاسی حذف شده و هدفشان از فعالیتهایشان تحت فشار گذاشتن ” بیت و سپاه ” برای باز گرداندن آنان به پست های درجه دوم است ، جبهه اعتدال و اصلاح نیز از آمد نیوز برای انتشار اخبار غیر قابل انتشاردرداخل بر علیه اصولگرایان و خامنه ای استفاده برده و با توجه به دسترشی اشان به منابع خبر دست اول ، ” آمد نیوز ” را از نظر خبری تغذیه می کرده و از وی برای تحت فشار گذاشتن ” سپاه و خامنه ای ” استفاده و خلاصه اینکه  قصد داشته اند  با کارت ” زم و آمد نیوز ” در قمار قدرت با هسته اصلی قدرت سیاسی در ج.ا. بازی کنند .

” روح الله زم ” با در خواست پدر خود و دعوت او و تشویق ” شیرین نجفی ” نه برای بازگشت به ایران که برای دیدار خانواده خود به عراق سفر کرده است  و در آنجا دستگیر شده است 

الف :” خامنه ای ” از محمد علی زم ” ، پدر ” روح الله ” خواسته که به پسرش بگوید که او و همسرش در دوران ” اربعین ” به عراق سفر می کنند و او توانسته برای وی تامین بگیرد تا آنان بتوانند با یکدیگر دیدار داشته و گویا پدر این قول تامین و امان را در ازای سعی در سربراه کردن پسرش گرفته است و در اینصورت طبیعی است که  ” همسر روح الله ” هم از نقش ” محمد علی زم ” در عملیات منجر به دستگیری “روح الله ” کلامی بزبان نیاورد ، چون می ترسد که در آینده متهم به درز اخبار مهم مملکتی شود ، در این صورت “شیرین نجفی ”  هم بدستور ” اطلاعات سپاه ” برای پوشاندن نقش ” پدر ” در دستگیری ” روح الله ” قصه ملاقات برای دریافت 50 هزار دلار و ملاقات با هیئت ملاقات کننده دفتر سیستانی را  سر هم کرده و تحویل مصاحبه کنند گانش می دهد . حتی اصلاح طلبان بسیار افراطی هم در صورتی که از سوی ” خامنه ای ” فرمانی به آنان داده شود ،قدرت و توان سرپیچی نداشته و بعنوان فرمان ” امام عصر ” آنرا واجب دانسته و با توجه به اینکه ” محمد علی زم ” از آخوندهای دارو دسته ” هاشمی رفسنجانی ” است و علیرغم بی نصیب ماندن از پست و مقام دولتی نمی توانسته با در خواست خامنه ای ” مخالفت کند

 ب : ” زم ” اساسا به عراق نیامده و از همان اردن و با بی اعتنایی عمدی دولت فرانسه که می خواسته از شر ” روح الله ” این فعال سیاسی مشکوک ، خلاص شود ، به یکی از کشورهای ” حاشیه خلیج فارس ” عمان ” و یا ” امارات ” ، منتقل و از آنجا به ایران تحویل داده شده است و در اینجا نیز ” شیرین نجفی ” ادعاهای دروغ در باره قرار ملاقات با هیئت سرمایه گذار را مطرح و اذهان را از شکل واقعی ، دستگیری ” روح الله زم ” منحرف می کند . اگر این احتمال را درست بدانیم باید بپذیریم که ” عربستان سعودی ” هم به شکلی وارد معامله با “ج.ا.” شده و بسیار بعید است که این عملیات در ” امان ” و ادامه آن در ” عمان ” و یا ” در ” آمارات ” صورت گرفته باشد و سعودی ها از این امر بیخبر و با آن موافق نبوده باشند . در این صورت فضا برای ایرانیانی که صاحب رسانه های نزدیک به ” عربستان سعودی وشیخ های خلیج فارس ” هستند در آینده نزدیک نا امن و زمینه تعطیل شدن فعالیتهای آنان  هم فراهم می شود

ج: ممکنست که ” روح الله زم ” به طمع دریافت پول و بستن قرار داد وبا تشویق و تطمیع به کار گرفته شده از سوی ” شیرین نجفی ” به ” بغداد ” رفته باشد و در این احتمال هم باز ” شیرین نجفی ” دارای نقش فعال بوده و تا کنون هم به ایفای نقش خود ادامه داده است اما در نظر بگیریم که اگر ” روح الله ” برای دریافت پول به ” عراق ” سفر کرده :

 ابله ، ساده دل و فاقد انگیزه برای ادامه فعالیتهایش بوده و به هرصورت غیر قابل اعتماد و سست عنصر است . من در مقالاتی که در باره ” زم ” و بعد از پخش مستند ” ایستگاه پایانی دروغ ” نوشتم ، اصرار داشتم که وی فردی پخمه ،بدون انگیزه های قوی مبارزاتی وفاقد شم سیاسی است و پیش بینی کرده بودم که بزودی وی را در ایران خواهیم دید  .

اگر” روح الله ”  نه به مقصد عراق که به مقصد دیگری بطرف ” امان ” سفر کرده باشد و قصد داشته از آنجا مثلا به ” امارات ” و یا ” عربستان سعودی ” و یا هر مقصد دیگری برود ، قصد شیرین ” از ارائه دروغهایی که میگوید پوشاندن حقیقت دستگیری ” زم ” است و احتمالا ادعای سفر بعراق برای پوشاندن حقایق دیگری بوده است که اکنون بر هیچکس آشکار نیست .

هر نظریه ای را  که در باره دستگیری ” زم ”  قبول داشته باشیم ، دو نکته اساسی را نباید فراموش کنیم : یکم ازاینکه ” زم” براحتی یک کودک فریب خورده است ، می توان نتیجه گرفت که وی از فعالیتهای بیحاصل خود سر خورده بوده و به بهانه ای آماده بازگشت به ” ایران ” بوده است  و از سوی دیگر به حمایت بعضی از مقامات درون نظام از خود اعتماد داشته و با یک فریب ساده بدام افتاده است و دوم اینکه نقش مهم در این عملیات فریب را ” شیرین نجفی ” بازی کرده و به مانند اسقف های کلیسایی  می توان آن جمله قرون وسطایی را گفت که در هر فریبی ” همیشه پای یک زن در میان است “

 

 

 

Tagged as: , , , , , ,

Categorised in: فرهنگ ، تاریخ و جامعه, سیاست

2 Responses »

  1. سلام آقای کاوه
    حکومت جمهوری اسلامی، باند مافیایی بخشی از روحانیت شیعه است که تشنه قدرت بوده و اکنون که به پول و قدرت رسیدند میان آنها اختلاف افتاده است و هر گروه کوشش می کند تا با هر ابزاری که بتواند طرف دیگر را خراب و از دور خارج کند، لذا بقول مثل معروف از هر طرف کشته شود به نفع اسلام است.
    لذا باید ضمن استفاده از اطلاعات درست این اپوزیسیون زرد به جنگ آنها اهمیتی نداد و من به شما قول می دهم همانطور که از اول انقلاب تا کنون یک بچه آخوند اعدام نشده زم هم مدتی در زندان خواهد ماند و بعد می رود پیش بباش.

    • سلام حسین عزیز به جای “باند مافیایی” همان ” کاست حکومتی ” را که در یکی از مقالاتتان بکار برده بودید ، گویا تر است .

Leave a Reply

Start here